Jacob Cohën
Het merk Jacob Cohën werd in 1985 gelanceerd door Tato Bardelle en kreeg al snel voet aan de grond in de luxueuze denimsector. Maar het was zoon Nicola Bardelle, wiens slimheid en creatief talent Jacob Cohën in 2003 naar boetieks over de hele wereld brachten naast de topmerken.
Sinds 2004 is Jacob Cohën uitgegroeid tot de wereld van de damesmode, naast de introductie van herenchino's en de eerste "Limited Edition" -collecties. De sterke punten van het merk Jacob Cohën zijn de onnavolgbare kenmerken: comfortabele, hoogwaardige stoffen gecombineerd met exclusieve elegantie. De visie die het managementteam dreef was om een product te maken dat geschikt was voor zowel casual als formele kleding, het creëren van skinny jeans die eindelijk met een blazer konden worden gedragen. De jeans van Jacob Cohën vallen op door hun maatwerk en perfecte draagbaarheid, evenals het gebruik van fijne stoffen en verfraaiing met verfijnde details - wat altijd een kenmerk van het merk is geweest.