Klantenservice
Veelgestelde vragen
- Hoe hoog zijn de verzendkosten?
- Hoe kan ik een bestelling plaatsen?
- Wanneer ontvang ik mijn bestelling?
- Er is iets mis met mijn bestelde item. Wat nu?
- Kan ik mijn bestelling nog wijzigen of annuleren?
- Hoe en wanneer is Blushingbycarmen.nl bereikbaar?
- Kan een artikel na mijn bestelling toch uitverkocht zijn?
- Ik heb geen bevestiging van mijn bestelling ontvangen?
- Mijn maat staat niet meer bij het artikel. Is deze nog leverbaar of na te bestellen?
De verzendkosten voor klanten in Nederland zijn boven de €150,- gratis.
U kunt gemakkelijk & snel een bestelling bij onze webshop plaatsen. U gaat naar de pagina van het gewenste artikel, kiest uw maat en klikt op de button “in winkelwagen”. Nadat u dit heeft gedaan komt u op een volgende pagina en kunt u uw gegevens invullen. Deze gegevens hebben wij nodig om uw pakket op te sturen op het door u ingevulde adres. Op deze pagina kunt u ook kiezen of dat u het bij ons in de winkel zelf wilt ophalen.
Daarna kiest u de gewenste betaalmethode die u wilt gebruiken om de bestelling te plaatsen.
Wanneer de betaling succesvol is afgerond, krijgt u hierover een bevestigingsmail. Wanneer wij het pakket vervolgens hebben verstuurd, zult u hierover ook een email ontvangen met daarin de Track&trace gegevens van PostNL.
We verzenden alle pakketten, die op werkdagen voor 15.00 uur zijn besteld, binnen 1 werkdag na ontvangst van de betaling. Mochten wij hier om bepaalde redenen van afwijken dan krijg je hiervan bericht via de mail. Doorgaans wordt de bestelling de volgende werkdag geleverd.
Zolang uw bestelling nog niet is verzonden kunnen wij nog wijzigingen doorvoeren of uw bestelling voor u annuleren. Mocht u iets willen wijzigen of annuleren neem dan contact met ons op.
Als je vragen of opmerkingen hebt is Blushingbycarmen.nl op een aantal manieren bereikbaar:
- Vul ons contactformulier in
- Mail naar noordwijk@blushingbycarmen.nl
- Bellen kan ook, 071-8899288. Op werkdagen zijn we bereikbaar tussen 10.00 en 18.00
Helaas, komt het soms voor dat een artikel gelijktijdig dubbel is verkocht. Dit is erg vervelend maar kan helaas voorkomen. Uiteraard proberen wij er alles aan om dit probleem zo goed mogelijk op te lossen door het artikel alsnog te leveren of te kijken voor een eventueel alternatief.
Afhankelijk van de instellingen van je mailaccount kan het voorkomen dat de bevestiging in je ‘Ongewenste of onbelangrijke mail’ is binnengekomen. Is dit niet het geval, neem dan contact met ons op.